۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۵۸۶۹

رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان از تغییر شکل برگزاری گردهمایی مراکزمشاوره دانشجویی خبر داد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی تعداد گردهمایی های سالانه مراکز مشاوره دانشجویی کاهش یافت.




به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری مهر دکتر حمید یعقوبی گفت: مراکز مشاوره دانشجویی سالانه دو بار (شهریورواسفند ) گردهمایی برگزار می کرد، که امسال در راستای صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی تعداد گردهمایی مدیران و مراکز مشاوره را کاهش داده و شکل آن را تغییر داد .


وی افزود: گردهمایی سالانه مراکز مشاوره از دوبار در سال به یک‌بار، آن هم در انتهای سال کاهش یافت که در این گردهمایی برنامه مراکز مشاوره در طول سال جمع‌بندی شده و برای سال آینده برنامه‌‌ریزی می شود.


رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان افزود: درابتدای سال تحصیلی جدید نیز یک نشست مختصر و مفید با دبیران مناطق و دبیران استان‌ها برگزار می شود، در این نشست سیاست‌ها و برنامه مراکز مشاوره در سال تحصیلی جدید به دبیران مناطق و استان های مراکز مشاوره منتقل می شود و دبیران مناطق نیز موظف هستند سیاست های مذکور را در منطقه خود تبیین کنند.


یعقوبی افزود: بنابراین نشست دبیران مناطق و دبیران استان‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌ها چهارشنبه ۱۱ شهریورماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.


وی ادامه داد: این نشست یک روزه بوده و با حضور مدیران وزارتی دبیران مناطق برگزار می‌شود. برنامه های ویژه دانشجویان جدید الورود، دانشجویان جدید الخوابگاهی، نقش مراکز مشاوره دانشجویی، کارگاه‌های آموزشی، چالش‌های زندگی دانشجویی و برنامه‌هایی که عمدتا در ابتدای سال در جشن جدید الورود ها برگزار می شود محورهای مورد بررسی در این نشست به شمار می آیند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار