۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۵۸۱۶۴

محمدرضا از دانش‌آموزان روستای ظفرآباد، بخش لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در برنامه‌های گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی شرکت می‌کرد، چند روز پیش در پی سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و با اهدای اعضای خود به سه نفر جان تازه‌ای بخشید.


به گزارش عطنا، یکی از دانشجویان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در کانال تلگرامی این تشکل، دل‌نوشته برای محمدرضا نوشته است.


محمدرضا جان، رفیق نیمه راه خودم، یک روزی گمان می‌کردم آرزوهایی که از آن برایم نوشتی خیلی بزرگ تر از خودت باشد... امروز اما می‌بینم عجیب به تنِ روحت نشسته....


حالا نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت!


خوشحال از اینکه چه سریع و چه باشکوه به آرزوهای بزرگت دست یافتی و ناراحت که چه کوتاه بود عمر رفاقت پاکمان!


گرمای شهریور و شوقِ بی‌نهایتت برای حملِ یخ‌هایی که با عشق از خانه می‌آوردی تا دوستان جهادیت آب خنک بنوشند، مگر از یاد می‌رود؟


خوب یادم هست انگشت اشاره‌ات را وقتی که پیشاپیش بچه‌های روستا راه می‌افتادی و با اشتیاق فراوان، طبیعتِ بکر اطرافت را توصیف می‌کردی و حسابی کیف می‌کردیم از کیف کردنت!


هرچند سن و سالی نداشتی اما حمایت‌های مردانه‌ات از کوچکترها را هرگز فراموش نخواهم کرد و نیز هرگاه سئوالی می‌کردم به صداقت پاسخت ایمان داشتم!! به اینکه برایم عاشقانه نوشتی دوست داشتی مثل شهید حججی باشی! دوست داشتی عمر طولانی داشته باشی و به همه کمک کنی و حالا می‌بینم با اهدای اعضایت چندین و چند بار زندگی را بخشیدی... خدا عجب انفاقی رزقِ دلت کرده محمدرضا....


گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود


گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود


گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود


گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود


پی ‌نوشت: محمدرضا از دانش‌آموزان روستای ظفرآباد بود و در برنامه‌های گروه جهادی پرواز خاکی بسیج دانشگاه علامه طباطبائی شرکت می‌کرد که چند روز پیش در پی سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و با اهدای اعضای خود به سه نفر جان تازه‌ای بخشید....


شادی روحش صلوات


گفتنی است، اردوی جهادی-فرهنگی پرواز خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی امسال در روستای ظفرآباد لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار