۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۸۲

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، دکتر عبدالرحیم نیکخواه ریاست این واحد طی گفتگویی اظهار داشت: یازدهمين دوره ايران‌شناسي با حضور 19 تن از ایران­شناسان، مسئولین اتاق­های ایران خارج از کشور و اساتید رشته ­های ایران­شناسی از کشورهای آلمان، اسپانیا، روسیه، گرجستان، چین، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و به همت مرکز بین­ المللی ایران­شناسی وابسته به جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی از روز شنبه 24 مرداد به مدت 10 روز و با ورود میهمانانی از کشورهای فوق­ الذکر آغاز خواهد شد.


nikkhah


به گفته نیکخواه در این دوره کارگاه­های آموزشی همچون «معماری ایران»، «تاریخ فرهنگ و تمدن ایران»، «شناخت مکاتب ایران­شناسی»، «جامعه شناسی ایرانی» و «بررسی تاریخ و ادبیات معاصر ایران» با حضور اساتید مجرب این حوزه­ ها در فضای دانشگاهی برگزار خواهد شد. همچنین بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تهران و سفر به پایتخت فرهنگی ایران، اصفهان از دیگر برنامه­ های این دوره خواهد بود.


لازم به ذکر است پس از اعلام توافق هسته­ای این اولین گروه از مسئولین اتاق­های ایران در دانشگاه­های دنیا و اساتید ایران­ پژوهی و ایران شناسی خارجی هستند که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در این دوره حضور خواهند داشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار