۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۵۱۱۷۸
salimi bajestani (4)

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی بر ضرورت حساسیت دانشگاه‌ها بر اتفاقات جامعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه حرکت خودجوشی از سوی دانشگاهیان دانشگاه علامه برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه شکل گرفته است که این نشانه حساسیت دانشگاه نسبت به مسائل جامعه است.




به گزارش عطنا به نقل از ایسنا،‌ دکتر سلیمی بحستانی ضمن تقدیر از نوع‌دوستی و اعلام آمادگی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی به منظور کمک به هموطنان، اعلام کرد: بلافاصله پس از اعلام خبر زلزله کرمانشاه با کمک علاقه‌مندان به‌ویژه دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان حرکتی خودجوش آغاز شد تا شاید بتوان دردی را تسکین داد.


وی در ادامه  گفت: با حمایت همه‌جانبه رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با ستاد بحران کشور و انجام هماهنگی‌های لازم و بنا به ماموریت رشته‌های این دانشگاه به ویژه گروه‌های مددکاری اجتماعی و مشاوره مقرر شد عملیات اعزام دانشجویان علاقه‌مند برای خدمات مددکاری و مشاوره برای بازماندان سانحه زلزله انجام شود.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به کمک‌های ستاد دانشجویی در خصوص جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: روز گذشته یک کامیون حاوی این کمک‌ها به شهر کرمانشاه ارسال شد. در واقع دانشگاه جامعه محور همواره حساسیت نسبت به مسائل اجتماع خود دارد و امیدواریم به عنوان دانشگاه علوم انسانی مشارکتی هر چند کوچک در کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حادثه تاسف بار داشته باشیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار