۰۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۴۶۹۱۱
allame khanevade mooze dinani salimi (69)

خانواده و وابستگان علامه سیدمحمدحسین طباطبائی که در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علامه حضور داشتند از موزه و اتاق بازسازی شده علامه طباطبائی بازدید کردند.


به گزارش عطنا، خانواده علامه طباطبائی با همراهی حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه و هیئت رئیسه از بخش‌های مختلف موزه بازدید و در اتاق مخصوص به علامه طباطبائی که در آن دیدار و مباحثه معروف او با هانری کربن و با حضور شهید مرتضی مطهری بازسازی شده بود، حضور یافتند.


موزه دانشگاه علامه طباطبائی نیز در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در ساختمان مجتمع فرهنگی و آموزشی امام علی (ع) پردیس مرکزی دانشگاه با هدف جمع‌آوری و مستند‌سازی و در معرض دید قرار دادان اسناد تاریخی، تصاویر قدیمی، وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و اداری که طی چند دهه گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی ایجاد شده است.


گفتنی است هدف از ایجاد این موزه ثبت تاریخ و افتخارات گذشته و امروز دانشگاه علامه طباطبائی است. در این موزه علاوه بر اسناد و مدارک مربوط به تاریخچه دانشگاه علامه طباطبائی، نمایشگاه عکس، معرفی چهره‌های ماندگار، معرفی علامه طباطبائی و آثار و خدمات علمی این فیلسوف به شکل بازسازی محل زندگی و بخش های مختلف دیگر را به نمایش گذاشته شده است.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار