۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۴۴۶۵
azadandish ashenaei amoozesh hoghoogh voroodi (3)

کلاس آشنایی با واحد آموزش دانشکده، روند اداری و معرفی رشته حقوق برای دانشجویان نوورودی به همت انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش در دانشکده حقوق  و علوم سیاسی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، کلاس آشنایی با واحد آموزش دانشکده حقوق و علوم سیاسی، روند اداری و معرفی رشته  حقوق توسط انجمن اسلامی آزاداندیش شنبه 22 مهر ماه برای دانشجویان نوورودی حقوق برگزار شد.


در این برنامه که به همت انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش این دانشکده صورت گرفت، ضمن توضیحاتی که درباره قوانین و روند اداری واحد آموزش دانشکده حقوق ارائه شد دانشجویان نوورودی  نظرات خود را درباره رشته حقوق بیان کردند.


در بخش دیگر، مسابقات موت کورت یا شبیه‌سازی دادگاه‌های کیفری برای دانشجویان نیز توضیح داده شد. به این شکل که یک پرونده فرضی مربوط به حقوق بین‌المللی کیفری در اختیار تیم‌های شرکت کننده قرار می‌گیرد. این تیم‌ها در مقابل تیم قضات که از اساتید برجسته حقوق کشور هستند یک بار در مقام دادستانی و یک بار دیگر در مقام وکیل مدافع متهمان فرضی قرار می‌گیرد. دانش و معلومات حقوقی در کنار نحوه ارائه و نیز نوآوری‌ها و مسائل روان شناختی چون اعتماد به نفس و نیز مهارت بر زبان انگلیسی برای موفقیت در چنین شبیه سازی ضروری است و هر کدام از این موارد دارای نمره هستند و دانشگاه علامه طباطبائی در این زمینه گام‌های بلندی برداشته است.


در پایان دانشجویان نوورودی با توضیحات اعضای انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش این دانشکده از روند اداری، نحوه انتخاب واحد، نوع کلاس‌ها، حضور غیاب و سایر جزئیات آموزشی مطلع شدند.


عکس: سمانه ستاری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار