۱۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۶۹۹
khoorsandi

مرتضی خورسندی با اشاره به جزئیات آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشگاه علامه گفت: با رایزنی‌های انجام شده و نگاه ویژه مدیریت سالن میلاد نسبت به برگزاری مراسم‌های دانشگاهی و فرهنگی، دانشگاه  توانسته است با تخفیف  بسیار بالا و هزینه کم این مراسم را در محیط بسیار مناسب به انجام رساند.


مرتضی خورسندی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا درباره برنامه‌های آیین استقبال از دانشجویان نوورودی این دانشگاه که پنجشنبه، 20 مهرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته آیین استقبال از دانشجویان نوورودی با اجرای برنامه‌های مختلف هنری و همچنین خوش­آمدگویی مسئولان دانشگاه برگزار خواهد شد. البته امسال این برنامه با ایام محرم و عزاداری‌های اباعبدالله الحسین مقارن شده است؛ بنابراین برنامه‌های امسال رنگ و بوی محرمی خواهد داشت.


او ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می توان به اجرای «پرده‌های عاشورایی» توسط گروه هنری حنانه و همچنین اجرای قطعه «شهیدگمنام» توسط گروه موسیقی دانشگاه علامه طباطبائی اشاره کرد.


مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در پاسخ به این سوال که چرا این جشن در دانشگاه و یا محوطه مرکزی آن برگزار نشد؟ گفت: سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد یکی از بزرگترین سالن‌های همایش در سطح تهران است که در کنار برج میلاد از جمله مکان‌های گردشگری پایتخت و یکی از نمادهای شهر تهران واقع شده است.


وی با بیان اینکه اجرای برنامه در این مکان می‌تواند همزمان دو هدف را محقق کند، اظهار کرد: از سویی دانشجویان نوورودی با یکی از مکان‌های گردشگری که از مقاصد مهم اردوهای تهرانگردی است آشنایی بیشتری پیدا کرده و از سوی دیگر برگزاری مراسم در فضا و با امکانات این سالن برای برنامه‌های فاخر ایام محرم مناسب تر خواهد بود.


خورسندی ادامه داد: با رایزنی‌هایی که با مدیریت محترم این مجموعه انجام شده و نگاه ویژه مدیریت سالن نسبت به برگزاری مراسم‌های دانشگاهی و فرهنگی، دانشگاه  توانسته است با تخفیف  بسیار بالا و هزینه کم  این مراسم را در محیط بسیار مناسب به انجام رساند.


وی تصریح کرد: اجرای برنامه در سالن ورزشی دانشگاه همراه با هزینه‌هایی از قبیل اجاره صندلی، سیستم صوتی، سیستم نورپردازی، اسپیس، استیج، مانیتور بزرگ و .... بوده که با هزینه‌های اجاره سالن همایش‌های برج میلاد برابری می‌کند. بنابراین بدون افزایش هزینه‌های برگزاری نسبت به سال‌های گذشته دانشگاه توانسته است در یک فضای کاملا متفاوت این برنامه را به اجرا گذارد.


خورسندی ابراز امیدواری کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به برگزاری برنامه در برج میلاد و فضای گردشگری موجود در این مجموعه این برنامه با استقبال بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.


 مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی درباره برنامه‌های جانبی برای دانشجویان هم گفت: در کنار برنامه‌های اصلی برنامه‌ریزی شده در این مراسم غرفه‌هایی برای نهادهای مختلف دانشجویی و دانشگاهی نظیر انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های اسلامی در نظر گرفته شده است و از این طریق دانشجویان نوورودی می‌توانند با فعالیت‌های فوق برنامه این نهادها و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی آشنایی پیدا کرده و زمینه‌های لازم جهت فعالیت هر چه بیشتر در این حوزه‌ها فراهم شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار