۱۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۴۳۱۱۶
pazeliha karestan mostanad (17)

روز دوم «هفته فیلم مستند کارستان»، با نمایش فیلم «پازلی‌ها» در حضور عوامل و استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی در دانشکده اقتصاد این دانشگاه ادامه یافت.


به گزارش عطنا، فیلم مستند «پازلی‌ها» به کارگردانی مهدی گنجی و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب، مستندی بلند درباره چند دانشجوی بیرجندی است که می‌خواهند با یک ایده تازه در صنعت رایانه، کسب‌وکار جدیدی خلق کنند. آن‌ها به تهران می‌آیند تا به آرزوی شان برسند، اما نمی‌دانند دقیقاً چه‌گونه باید موفق شوند.


فیلم‌های مستند «کارستان» با هدف ثبت و روایت تلاش کسانی که در رویارویی با چالش‌های بسیار، توانسته‌اند معنای کار را حرمت بخشند و ثبت و انتقال دانش و تجربه‌هایشان می‌تواند الگوهای با ارزشی برای کل جامعه به‌خصوص جوانان باشد، با مشاوره رخشان بنی‌اعتماد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب در بخش خصوصی تولید شده است.


گفتنی هفته فیلم مستند کارآفرینی با نمایش فیلم «پنبه تا آتش»، «شاعران زمین»، «مادر زمین» و «بنیان‌گذار محک» تا آخر این هفته ادامه دارد.


علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های کارستان می‌توانند برنامه هفته اکران این مستندها را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان دنبال کنند.


 

عکس: زهرا اسحاقیان راد- عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار