۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۹۰۷
mostanad tabarestani karestan (18)

«هفته فیلم مستند کارستان»، با نمایش فیلم «طبرستانی‌ها» در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی، آغاز شد.




به گزارش عطنا، نمایش فیلم «طبرستانی‌ها» با حضور بابک علوی، حمیدرضا ارباب و علی عرب‌زاده، دانشگاهیان، خبرنگاران و شخصیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی آغازگر هفته نمایش این فیلم‌ها بود که از سوی بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در حال برگزاری است.


فیلم «طبرستانی‌ها» به کارگردانی محسن عبدالوهاب از «مجموعه فیلم‌های مستند کارستان» است که به نمایش زندگی شخصیت‌های الهام‌بخش و کارآفرین ایرانی می‌پردازد.


مجموعه فیلم‌های کارستان با هدف ایجاد انگیزه و معرفی این ارزش‌آفرینان به جامعه، به تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب و با مشاوره رخشان بنی‌اعتماد در بخش خصوصی تولید شده است.
فیلم «طبرستانی‌ها» از این مجموعه به زندگی موسسان کارخانه فولاد طبرستان و مجموعه‌های مرتبط با آن اختصاص دارد و نشان می‌دهد که چطور در سال‌های جنگ این کارخانه پا گرفته و در سال‌های بحران و تحریم توانسته به فعالیت خود ادامه دهد.


گفتنی هفته فیلم مستند کارآفرینی با نمایش فیلم «پازلی‌ها»، «پنبه تا آتش»، «شاعران زمین»، «مادر زمین» و «بنیان‌گذار محک» تا آخر این هفته ادامه دارد.


علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های کارستان می‌توانند برنامه هفته اکران این مستندها را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان دنبال کنند.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی- عطنا



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار