۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶
basij

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در بیانیه‌ای از ایجاد معاونت صنفی‌اجتماعی به منظور رسیدگی به مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان و مطالبات آن‌ها از مسئولان دانشگاه خبر داد.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در بیانیه‌ای از ایجاد معاونت صنفی‌اجتماعی به منظور رسیدگی به مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان و مطالبات آن‌ها از مسئولین دانشگاه خبر داد.


در ابتدای این بیانیه آمده است:  بسیج دانشجویی از دیرباز خود را وامدار اندیشه تشکیلاتی و مطالبه‌گری در زمینه احقاق حقوق حقه دانشجو و اقشار مختلفه مردم می‌داند، حضور دانشجویان بسیجی جهادگر در مناطق محروم خود گوشه‌ای از تجلی این گفته است.


در ادامه این بیانیه خاطر نشان شد: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اتکا به همین مشی و اعتقاد به روحیه جهادی هیچ گاه به مسائل صنفی درون دانشگاهی و رویداد‌های اجتماعی خارج از محیط دانشگاهی بی‌تفاوت نبوده و همواره دل مشغولی دانشجویان دانشگاه خود و مشکلات دوران دانشجویی آن‌ها را دغدغه خود دانسته و در حد توان خود در راستای رفع آن‌ها تکاپو داشته است اما با توجه به شرایط امروز دانشگاه و عدم حضور شایان و در خور تشکلات ذیربط؛ بسیج دانشگاه علامه طباطبائی وظیفه خود دانست تا با تاسیس معاونتی در حوزه صنفی و اجتماعی به طرز رسمی به مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان و رسیدگی به مطالبات آن‌ها از مسئولان دانشگاه بپردازد.


همچنین در بخشی از این بیانیه تصریح شد: معاونت صنفی‌اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه فعالیت خود را در راستای امربه معروف می‌داند و مشی و مرام خود را عمل در مسیر انصاف و پرهیز از سیاست زدگی قرار داده است و معتقد است دانشجو باید تنها دغدغه‌اش تحصیل و فعالیت‌های دانشجویی باشد نه آنکه مشکلات آموزشی، رفاهی و اقامتگاهی فرصت پرداختن به مسائل مهم‌تر را از وی سلب کند.


در این بیانیه تاکید شد: در پایان این معاونت تازه تاسیس از همه دانشجویان ارجمند با هر گرایشی برای همکاری و در میان گذاشتن مسائل صنفی دعوت به عمل می‌آورد و خود را متعهد می‌داند تا در مسیر انصاف و به دور از هرگونه جنجال به پیگیری مشکلات دانشجویان در امور مربوطه نماید و این امر جز با تعامل و ارتباط معاونت صنفی با شما دانشجویان گرامی میسر نمی‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار