۰۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۴۱۳۸۴
azmon doktori adbyat 95 (5)

نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1396 تا ساعت 20 فردا، سه شنبه چهارم مهرماه بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور منتشر می شود.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ سوم شهریورماه 96 برگزار شد.
داوطلبان می توانند از فردا شب با مراجعه به سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
داوطلبان هریک از دستگاه های اجرایی باید با توجه به اطلاعیه ای که به همراه نتیجه آزمون بر روی سایت قرار خواهد گرفت، برای گذراندن مراحل بعدی استخدام اقدام کنند.



 تمدید مهلت ثبت درخواست مهمانی، تغییر رشته و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور


مهلت ثبت درخواست مهمانی موقت و دائم، تغییر رشته و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور تا ۷ مهرماه تمدید شد.
براساس اطلاعیه دانشگاه پیام نور، ثبت نام حضوری و انتخاب واحد دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۶ دانشگاه پیام نور نیز تا هفتم مهرماه تمدید شده است.



برنامه دسته عزاداری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد


برنامه دسته عزاداری در دانشکده های مختلف دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در ایام دهه اول محرم اعلام شد.
به گزارش ایرنا، برنامه عزاداری دانشگاه خواجه نصیر طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ مهرماه در صحن دانشکده های این دانشگاه حرکت خواهد کرد.
دسته عزاداری دانشکده های عمران و نقشه برداری و سازمان مرکزی این دانشگاه در روز سه شنبه ۴ مهرماه حرکت خواهد کرد.
همچنین دسته عزاداری دانشکده های برق، کامپیوتر، شیمی و فیزیک این دانشگاه نیز ۴ مهرماه در پردیس سیدخندان این دانشگاه حرکت می کند.
دسته عزاداری دانشکده های ریاضی و هوافضا این دانشگاه نیز روز چهارشنبه ۵ مهرماه در پردیس شهید رضایی نژاد این دانشگاه حرکت خواهد کرد.
این مراسم ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار