۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۳۸۵
Etrat

اختتامیه سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با تقدیر از برگزیدگان رسته‌های مختلف قرآنی برگزار شد که طی آن دانشجویان برتر دانشگاه علامه طباطبائی معرفی شدند.


به گزارش عطنا، سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با مشارکت 10 دستگاه اصلی دانشگاهی و با محوریت شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه‌ها 22 شهریورماه امسال برگزار شد.


برگزیدگان دانشگاه علامه طباطبائی پس از پایان داوری ها در اختتامیه سی و دومین جشنواره سراسری قران و عترت دانشجویان کشور اعلام شد:


رتبه دوم: مهدی نیک روش در رشته نهج البلاغه


رتبه اول: خانم فاطمه محمدی در رشته حفظ موضوعی


رتبه چهارم: آقای علی مستشاری راد در رشته حفظ کل


رتبه چهارم: سید حامد حسینی در رشته ترتیل


در مراسم اختتامیه این دوره جشنواره برگزیدگان بخش معارفی معرفی و از انها تجلیل به عمل آمد.



در بخش آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن به ترتیب سعید بهرامی، حامد منوچهری کوشا، عباس غفار زاده و در بخش آشنایی احادیث اهل بیت، نبی الله سالاری, مجتبی برغمدی، سعیده شجاعی مهر و در بخش آشنایی با سیره معصومین به ترتیب مهسا کریمی، وحید عباس مقدم و زهرا مهدوی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.


هم چنین در بخش مفاهیم نهج البلاغه به ترتیب مونا امانی پور، مهدی نیک روش، راضیه خزاعی و در بخش پرسمان معارفی یونس پورسعدی، زهرا زایر و سمانه کهرمی و در بخش احکام مهناز ملک پور، هادی اماملو و سینا رستمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.


در بخش مفاهیم صحیفه سجادیه سعید میرزایی، علی درودیان، لیلا امرایی و در بخش حفظ قران کریم فاطمه محمدی، مریم غزاوی و محمد مافی نیز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.


در بخش تحقیق در بخش برادران به ترتیب سجاد پروینی نژاد، هادی اسفیدانی، علیرضا مهدي زاده و در بخش خواهران فهیمه ایزدی، زهرا دوازده امامی و طیبه صبوری مقام اول تا سوم را کسب کردند. بخش قرائت ترتیل بخش برادران امید حسینی نژاد، مصطفی قاسمی، محمد حسین حداد زاده و در بخش خواهران منصوره آقا حسنی، فاطمه مصلح و فریال خنافره به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.


هم چنین در بخش حفظ ۵جزء اول قرآن در بخش برادران به ترتیب سیدرضا میرهاشمی، محمدرضا رحیمی، سید محمد حسین فرزام و در بخش خواهران فائزه جلالی، فاطمه حبیبی نیا و فاطمه مرادی به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی انتخاب شدند.


در بخش حفظ ١٠جزء اول در بخش برادران امیر محمدیان, امیر حسینی اسفندیار، مهدی افشان و در بخش خواهران زهرا میرزا علی پور، ام البنین موسوی مطلق و اسماء ایران منش به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.


در بخش ٢٠ جزء اول قران بخش برادران به ترتیب علیرضا رحمانی، محمد لائینی، محمد آسنجرانی و در بخش خواهران نرجس سعدالدین، صفا عسکری و فائزه جعفری به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.


در بخش حفظ کل قران کریم در بخش برادران محمدرضا رضایی، رسول آزمایش، محمود بابايي و در بخش خواهران زهرا سلطان پور، شکوفه صباغی کرهرودی و فاطمه زرین به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار