۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۷۳۶۱
jash-e-no-voroodi-ha-2

نشست هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان نو ورودی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه 11 شهریورماه در دفتر معاونت فرهنگی تشکیل شد.


به گزارش عطنا به نقل از کانال تلگرامی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، پیش‌بینی می‌شود در این مراسم، دانشگاه علامه میزبان بیش از سه هزار دانشجوی نو ورودی باشد.


مرتضی خورسندی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست با اشاره به اینکه زمان برگزاری مراسم جشن دانشجویان نو ورودی 20 مهرماه تعیین شده است، اظهار کرد: با توجه به همزمانی این مراسم با ماه‌های محرم و صفر به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، برنامه‌هایی که در این مراسم در نظر گرفته شده مناسب و متناسب با این ماه‌ها است.



وی از مهمترین برنامه‌های این مراسم جشن را سخنرانی مسئولان دانشگاه، اجرای تئاتر آوایی عاشورایی، معرفی و ثبت‌نام از دانشجویان نو ورودی در انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری، تشکل‌های، نشریات دانشجویی و امور فرهنگی خانه‌های دانشجویی و امور قرآن و عترت و مورادی از این قبیل برشمرد.


خورسندی خاطرنشان کرد: اختصاص میز برای سایر معاونت‌های دانشگاه، اهدای هدیه فرهنگی با نماد دانشگاه علامه طباطبائی و ایجاد غرفه مخصوص ارتباط دانشگاه با خانواده‌های دانشجویان از دیگر برنامه‌های مراسم جشن برای دانشجویان نو ورودی امسال است که جزئیات آن از طریق سایت رسمی دانشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.


گفتنی است تعداد دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبائی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا بیش از پنج هزار نفر برآورده شده است که همه ساله بیشتر از نصف این تعداد در مراسم جشن دانشجویان نو ورودی که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار