۰۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۳۶۴۶۴
بازدید از کتابخانه مرکزی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این دیدار از آغار ساخت دانشکده علوم اجتماعی از آخر شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: اعتبار ساخت دانشکده علوم اجتماعی تامین شده و از آخر شهریور ماه ساخت این دانشکده آغاز می‌شود.


به گزارش خبرنگار عطنا، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی صبح دوشنبه، 6 شهریورماه از بخش‌های مختلف دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی بازدید به عمل آورد، در این بازدید دکتر محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و دکتر علیرضا عبداللهی نژاد، معاون اداری این دانشکده نیز وی را همراهی می‌کردند.


وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف دانشکده و خوش و بش با اعضای آن، با حضور در دفتر مجله و نشریات از کارهای صورت گرفته در این دفتر دیدن کرد و با کارمندان این بخش گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد.


سلیمی در سخنان خود به نکاتی اشاره کرد و از جمله از ساختن پاتوقی در باغ این دانشگاه که در همین دهکده المپیک قرار دارد، سخن گفت که «می‌تواند محلی برای استراحت استادان و میزبان خوبی برای مهمان خارجی و داخلی دانشگاه باشد».


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از آغار ساخت دانشکده علوم اجتماعی از آخر شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: اعتبار ساخت دانشکده علوم اجتماعی تامین شده و از آخر شهریور ماه ساخت این دانشکده آغاز می‌شود.


رئیس دانشگاه  همچنین یادآور شد: دفتر تشکل‌های دانشجویی نباید در داخل محیط دانشکده‌ها باشد.


دکتر حسین سلیمی در ادامه از بخش‌های دیگر دانشکده ارتباطات از جمله کتابخانه دانشکده علوم ارتباطات، کتابخانه مرکزی، استودیوی ضبط صدا، پژوهشکده ارتباطات و سالن شیک و تازه ساخت برای جلسه دفاع دانشجویان دکترا در طبقه دوم این دانشکده بازدید کرد.


در پایان، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به همراه رئیس دانشکده علوم ارتباطات و معاون این دانشکده در تحریریه پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا) حضور یافتند.


گزارش تصویری امروز را در ادامه می‌بینید؛

عکس: سمانه ستاری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار