۰۴ شهريور ۱۳۹۶ ۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۷۴۴
amalkard dolat 11neshast 2 (58)

در هیجدهمین نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی با نظر اکثریت مجمع عمومی با ارتقاء انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه موافقت شد.


امیرحسین رفعتی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی با اعلام این خبر به خبرنگار عطنا، بیان کرد: این انجمن درخواست خود را برای ارتقاء به مجمع عمومی ارائه داده بود که در نشست پنجشنبه دوم شهریورماه مجمع عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با آن موافقت شد.


وی تصریح کرد: این مهم یعنی ارتقاء یک انجمن اسلامی دانشجویان مستقل آن هم در اولین سال فعالیت بی‌سابقه بوده است.


رفعتی، روند ارتقاء دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در یک دانشگاه را بستگی به فعالیت‌های آن در طول چندین سال دانست و افزود: بعد از طی این روند دفتر تبدیل به عضو ناظر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل می‌شود.


وی درباره همین موضوع خاطرنشان کرد: اما به دلیل فعالیت‌های مستمر و خوب انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی به گواه بررسی‌های صورت گرفته توسط مجمع عمومی، این مجمع در جلسه خود در نشست سالانه با ارتقاء انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه با حداکثرا آرا موافقت کرد.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این انجمن در سال جاری برگزاری برنامه میز انتخابات در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه قبل از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور برخی از کاندیداها بود.


رفعتی یادآور شد: از این بعد انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی در اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور دارای حق رأی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار