۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۱۸

در راستای تحقق اهداف علمی و انقلابی در موضوع تحول در علوم انسانی، دانشگاه پیام نور گیلان با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی، مجمع عالی حکمت اسلامی و مشارکت و مساعدت مجموعه ای از دانشگاه ها، مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی، همایش بین‌المللی «علوم انسانی اسلامی» را برگزار می کند.



بر اساس این گزارش، محورهای این همایش مبتنی بر چیستی و چگونگی تحول در حوزه علوم انسانی (با محوریت تحول در نظریه ها و الگوهای کاربردی ) در رشته های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، حقوق، فلسفه و فلسفه علم، روانشناسی و تعلیم و تربیت اسلامی، جامعه‌شناسی، مردم شناسی و ارتباطات، علوم مدیریتی، علوم اقتصادی برگزار می شود.



همچنین، تبیین وضعیت و آسیب شناسی علوم انسانی در جهان اسلام و ایران، نقش هر یک از نهادهای دولتی و غیردولتی در بومی سازی رشته های علوم انسانی، اسلام و مبانی نظری و فرانظری رشته های علوم انسانی و آسیب شناسی نظام آموزش و پرورش و کیفیت رشته های علوم انسانی در دانشگاه های جهان اسلام و ایران از دیگر محورهای این همایش اعلام شده اند.





علاقه مندان تا اول اردیبهشت ماه سال ۹۵ مهلت دارند چکیده و اصل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند؛ همچنین برای نحوه ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.andishvaran.ir مراجعه کنند.



گفتی است همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی اول خرداد ماه سال 95 برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار