۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۳۸۴
Shahindokht Molaverdi (17)

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: امیدواریم در بحث تقویت ساختار زنان و خانواده بتوانیم در آینده به تأسیس سازمان امور زنان و خانواده در عالی ترین سطح اقدام کنیم.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی 28 مردادماه در نشست مشاوران رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در امور زنان و خانواده که با حضور محمد فرهادی وزیر علوم در وزارت علوم برگزار شد، افزود: در برنامه ششم توسعه توانستیم چارچوبی را درخصوص مسایل زنان ایجاد کنیم و فرصت های بیشتری نسبت به گذشته برای زنان جامعه ایجاد کنیم.


وی اظهار داشت: با توجه به قوانین توسعه اجتماعی - اقتصادی کشور و ماده ۱۰۱ قانون برنامه چهارم توسعه توانستیم ستاد ملی زن و خانواده را ایجاد کنیم که هشت وزیر، نماینده قوه قضائیه و فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی عضوآن هستند و رئیس جمهوری شخصاً ریاست آن را برعهده دارد تا شاخص های این حوزه را تدوین و ابلاغ کنند.


دستیار رئیس‌جمهوری با اشاره به پیش بینی کاهش ۲۵ درصدی آسیب های اجتماعی در برنامه ششم توسعه گفت: توسعه پایدار تنها با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های زنان که نیمی از سرمایه انسانی جامعه را تشکیل می دهند صورت خواهد گرفت و ما باید برای ارتقای شاخص های جایگاه زنان در جامعه تلاش بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار