۰۲ فروردين ۱۳۹۶ ۲۰:۳۵
کد خبر: ۷۶۷۳۳
taghalob

معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: بیشتر تخلفات مربوط به کمیته انضباطی در حوزه تقلب است؛ که رای این تخلفات متناسب با تخلف امحا می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری دانشجو، ابولحسن ریاضی، معاون سازمان امور دانشجویان، در خصوص پرونده های انضباطی دانشجویان گفت: ما تفاوت معناداری در تعداد پرونده های انضباطی دانشجویان نداریم، چون تعداد متعارفی است و اگر دانشجویان به رای بدوی اعتراضی دارند، این پرونده ها به تجدیدنظر ارائه شده و اگر احیانا در آرای تجدیدنظر اعتراضی باشد، به سازمان دانشجویان ارجاع داده می شود و همان روال مرسوم که تعداد معدودی است، بررسی می شود.


وی افزود: بخش عمده ای از پرونده های انضباطی دانشجویان در خصوص امحاست؛ که زمان آن سپری شده و جرایم خفیفی است که در قانون هم پیش بینی شده؛ که نظرات به سرعت انجام می شود.


ریاضی در خصوص تعداد پرونده های امحا شده گفت:درخواست هایی که برای امحا می شود اغلب شامل دانشجویانی است که مشغول به کار شدند و این پرونده ها مختومه می شود.


معاون سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: بیشتر تخلفات مربوط به کمیته انضباطی، در حوزه تقلب است؛ که رای این تخلفات امحا می شود. شورای انضباطی متناسب با تخلف رای خود را امحا می کند؛‌ یعنی برای جذب هیئت علمی شدن دانشجویان این پرونده ها امحا نمی شود، اما در حوزه مشاغل اداری سعی بر چشم پوشی  از این تخلفات است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار