۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۶۴۱
danesh

با حکم رهبر معظم انقلاب دو عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای یک دوره 5 ساله منصوب شدند.


به گزارش عطنا، سیدمحمد میرمحمدی و داود دانش‌جعفری هر دو عضو هیئت علمی گروه اقتصاد بازرگانی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی هستند.


این دو استاد دانشگاه علامه طباطبائی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شده‌اند.


بر اساس این گزارش سیدمحمد میرمحمدی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مدرک فوق‌لیسانس خود را در رشته اقتصاد بین‌الملل از دانشگاه تهران کسب و دکترای او در رشته مدیریت با گرایش سیاستگذاری نیز از همین دانشگاه است.



رئیس دفتر ویژه آیت‌الله خامنه‌ای در دوران ریاست‌جمهوری، عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور وقت (آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی)، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری به مدت ۱۴ سال و دبیرکلی حزب تمدن اسلامی تنها بخشی از سوابق سیاسی و اداری میرمحمدی در طول سالیان گذشته است.


میرمحمدی هم اکنون عضو هیئت امنای دانشگاه علامه طباطبائی و دارای مرتبه استاد تمامی در دانشکده اقتصاد این دانشگاه است.


دانش‌جعفری نیز استادیار دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی است که کارشناسی‌ارشد اقتصاد را از دانشگاه تهران و دکترای اقتصاد را هم از دانشگاه علامه کسب کرده است.



وزیر اقتصاد در دولت نهم، رئیس بنیاد مسکن کشور، نماینده و رئیس کمیسیون اقتصاد در مجلس هفتم (سال اول)، دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی جهادسازندگی از جمله سوابق دانش‌جعفری است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار