۲۵ تير ۱۳۹۶ ۰۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۵۷۳
اولین دوره طرح ولایت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی

اولین دوره طرح ولایت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی با حضور برخی از اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه، جمعه 23 تیرماه در هتل کیش مهر، شهر فریدون‌کنار استان مازندران آغاز شد.


به گزارش عطنا، در مراسم افتتاحیه این دوره آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.


در مراسم افتتاحیه این نشست حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه، محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از استادان بسیجی دانشگاه علامه حضور داشتند.


همچنین در مراسم افتتاحیه عبدالله معتمدی، عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی بالینی و عمومی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس بسیج اساتید این دانشگاه نیز به سخنرانی پرداخت.


برخی از استادان دانشگاه علامه طباطبائی به همراه خانواده‌های خود در این دوره شرکت کرده‌اند که کلاس‌هایی چون بهداشت روانی و مدیریت استرس، نقش رسانه در تربیت، تربیت کودک و آفت‌های روابط زوجین و روش‌های حل مسائل خانواده برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.


گفتنی است برگزاری کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تشکیلاتی، هم‌اندیشی و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی از جمله مهمترین برنامه‌های اولین دوره طرح ولایت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی است که از 23 تیرماه آغاز و تا چهارشنبه 28 تیرماه ادامه دارد.


گزارش تصویری: 



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار