۱۹ تير ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۵۳۴
todi va moarefe modir amel majma khayerin akhundi heydarpur

مراسم معارفه اکبر آخوندی به سمت مدیر عامل مجمع خیرین دانشگاه علامه طباطبائی و نیز تودیع حیدرپور، مدیرعامل سابق این مجمع برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبائی در حاشیه جلسه مجمع خیرین دانشگاه، مراسم تودیع مهندس حیدری پور و معارفه اکبر آخوندی به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین دانشگاه ۱۸ تیرماه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع برگزار شد.


محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در سخنانی با تشکر از تلاش‌های مهندس حیدری به فعالیت‌های انجام شده در طی مدت تشکیل مجمع در دانشگاه، مطرح کرد: فعالیت این مجمع از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده است.


وی با اشاره به حمایت‌های ریاست دانشگاه در خصوص توسعه فعالیت‌ها و نیز آشنایی خود با مسائل و امور مربوط به موقوفه‌ها افزود: این مسئله بسیار مهم و لازم است و چون در بحث موقوفه‌ها آشنایی قبلی وجود داشت پیگیری در این زمینه بیشتر شد.


ویژه با اشاره به بهره‌برداری از مسجد دانشگاه اضافه کرد: متاسفانه از زمانی که شروع کردیم با مشکلاتی برخوردیم اما در نهایت توانستیم مسجد دانشگاه را تجهیز کنیم.


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد: با توجه به توانایی آخوندی تصمیم بر این شد تا از حضور ایشان به طور همزمان در معاونت فرهنگی و در مجمع خیرین استفاده شده و همکاری بیشتری باهم داشته‌باشیم.


ویژه در پایان ضمن تشکر از زحمات مهندس حیدرپور مدیر عامل سابق مجمع خیرین دانشگاه، خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین دانشگاه و مهندس حیدرپور وجود داشت و قطعا از دانش و تجربیات مهندس حیدرپور استفاده می‌کنیم و از لطفشان بخاطر همکاری با دانشگاه کمال تشکر را دارم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار