۱۹ تير ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۴۴۳
mortezaeefar-2-1024x680

مدیر امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این دانشگاه تا قبل از پايان تیرماه سال جاری خبر داد.
محمود مرتضایی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا، بیان کرد: اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علامه طباطبائی که ۲۲ اردیبهشت‌‌ماه امسال با حضور 705 نفر برگزار شد، مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.
وی یادآور شد: دانشگاه علامه طباطبائی برای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود در چارچوب آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی و براساس مجوز هیئت‌ امنای دانشگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور، تعداد ٢٠ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون، مصاحبه عمومی، تخصصی و گزینش به‌ صورت قراردادی (با پیش‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در تهران به‌ کار می‌گیرد.
مرتضایی‌فرد با بیان اینکه این آزمون جمعه، ۲۲ اردیبهشت‌‌ماه در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، اضافه کرد: همچنین در جریان برگزاری آزمون در این دانشکده، دکتر محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی از این حوزه بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری آزمون قرار گرفت.
مدیر امور دارای دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه بعد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آن‌ها باید برای مصاحبه حضوری به دانشگاه علامه طباطبائی مراجعه کنند، گفت: زمان و مکان دقیق مصاحبه حضوری نیز از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مرتضایی‌فرد افزود: در مصاحبه حضوری برای آگاهی از میزان توان تخصصی پذیرفته‌شدگان و جذب نیروهای کارآمد برای دانشگاه علامه طباطبائی حتماً از استادان این دانشگاه مرتبط با رشته تخصصی استفاده می‌شود.
مدیر امور دارای دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان در بخش‌های مختلف دانشگاه شامل معاونت فرهنگی و اجتماعی، آموزش، پژوهشی، اداری و دانشجویی مشغول بكار می‌شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار