۲۳ تير ۱۳۹۴ ۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۱۸

صادق مفرد طی گفتگویی با اشاره به این که چند سالی است که معاونت سازندگی تهران بزرگ بصورت مستقل نبوده ولی از دیروز ذیل ناحیه تهران به عنوان مجموعه مستقل شروع به کار کرده است گفت: دانشگاه های تهران بعد از ماه مبارک حدود 24 گروه جهادی را به مناطق محروم و استان های مرزی اعزام می کند که پیش بینی می‌شود امسال نیز همچون سال های گذشته استقبال خوبی از طرف دنشجویان برای این اردوهای سازندگی را شاهد باشیم.
مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج تهران بزرگ با اشاره به نوع فعالیت گروه های جهادی در روستاهای محروم اظهار داشت: فعالیت های عمران و سازندگی بهداشت، سلامت، کشاورزی، دامپزشکی، پژوهشی، علمی، تحصیلی، فرهنگی و ساخت مستند و هم چنین اشتغال زایی پیرامون طرح اقتصاد مقاومتی می‌باشد.
وی افزود: دانشجویان از رشته‌های فنی و مهندسی تا پزشکی در این گروه‌ها در طیف‌های گوناگون وجود دارند.
مفرد با بیان این که اغلب جهادگران دانشجوی تهرانی در طول سال در شهر خود به فعالیت می‌پردازند و در ایام نوروز و تابستان به دیگر شهرهای کشورمان برای کمک اعزام می‌شوند افزود: امروز وظیفه معاونت سازندگی بسیج دانشجویی پشتیبانی از گروه‌های جهادی استان است. استان تهران به عنوان یک ناحیه جنبشی در عرصه جهادی ورود پیدا خواهد کرد و درصددیم اتاق فکری را با همکاری هسته توانمندسازی حرکت های جهادی ، پیرامون این اردوها تشکیل دهیم تا مسائل و مشکلات پیش روی جهادی در میان گذاشته تا با کمک خداوند بتوانیم اهدافمان را به خوبی پیش ببریم.
مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج تهران بزرگ با بیان این که نقش گروه‌های دانشجویی در فعالیت‌های جهادی پررنگ تر است بیان داشت: برگزار کنندگان این طرح دانشجویان هستند انتظار داریم کارها تخصصی پیش بروند و حداقل گروه تهران بتواند برای رفع ریشه ای مشکلات مردم از تمام ظرفیت هایشان استفاده کنند.
وی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شده است صدا و سیما در چند سال اخیر حرکات های جهادی را مانند اردوهای راهیان نور پوشش خوبی داده است و این انتظار بر مردم بالا رفته که با توجه به توان جوانان مشکلات کشورمان هر چه سریعتر از میان برود.





منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر: