۰۲ تير ۱۳۹۴ ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۰۸

مراسم تودیع دکتر محمدحسین پناهی سرپرست دانشکده ارتباطات و معارفه دکتر سید مهدی فرقانی سرپرست جدید این دانشکده با حضور رئیس، معاونان دانشگاه و اعضای هیأت علمی گروه آموزشی ارتباطات 1 تیرماه جاری در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی با توجه به تأکید رئیس دانشگاه مبنی بر راه اندازی و تشکیل دانشکده مستقل ارتباطات و با توجه به پیگیری و تلاش‌های به عمل آمده دکتر سید مهدی فرقانی به عنوان مسئول پیگیری و راه اندازی دانشکده ارتباطات منصوب شد. که با عنایت به ایجاد زمینه‌های لازم در طی 4 ماه گذشته این دانشکده رسماً مستقل و طی مراسمی حکم سرپرستی دکتر فرقانی به سمت رئیس دانشکده ارتباطات به ایشان تسلیم و از خدمات دکتر محمد حسین پناهی در طول تصدی سرپرستی این دانشکده تقدیر به عمل آمد.


IMG_3951


در این مراسم دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در سخنانی با اشاره به ضرورت تأسیس رسمی دانشکده ارتباطات اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم اجتماعی و ارتباطات و با تلاش‌های پیگیرانه آقایان دکتر پناهی و دکتر فرقانی امروز شاهد استقلال رسمی دانشکده ارتباطات هستیم. وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی ساختمان دانشکده ارتباطات در محل پردیس دهکده المپیک اضافه کرد: امیدواریم که با تخلیه دانشکده روان‌شناسی و انتقال به ساختمان جدید، دانشکده ارتباطات به این محل منتقل گردد و انشاء الله با داشتن استانداردهای خوب دانشکده شکل گرفته و فعالیت نماید.


ertebatat0

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار