۰۱ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۲۹
به گزارش عطنا، محمود گلزاری معاون سابق امور جوانان وزیر ورزش متن استعفای خود را خطاب به وزیر ورزش و جوانان منتشر کرده است که به شرح ذیل است.


جناب آقای دکتر گودرزی

مقام عالی وزارت

با سلام  و احترام، به عرض می‌رساند همان‌گونه که مستحضرید متأسفانه ساختار حوزه جوانان- بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی- از جهات بودجه، امکانات، نیروی انسانی و اختیار مدیریتی به طور محسوسی ضعیف گشته و به حاشیه دولت و وزارت ورزش و جوانان رانده شده است.


با همه این‌ها، اینجانب - به گواهی اسناد ثبت شده- در مدت تصدی مسئولیت، با استمداد از الطاف بی‌کران خداوند و به پشتوانه تلاش همکاران مخلص و نیز همراهی بسیاری از معاونان دستگاه‌های عضو شورای عالی جوانان، موفق به انجام خدماتی شدم که گزارش بخشی از آنها در رسانه‌های عمومی بیان و درج شده است و تفضیل آنها انشاء‌الله به زودی تقدیم شما و دولت خواهد شد.


با کمال تعجب و تأسف در دومین سال استقرار دولت، مشکلات کلان بودجه‌ای، سازمانی و حمایتی حوزه جوانان به حدی افزایش یافته که امکان ادامه خدمت را برای اینجانب دشوار ساخته است.


از این رو، ضمن قدردانی از تمامی مدیران و کارمندان محترم و بی‌ادعای مرکز و استان­‌ها، استعفای خود را از سمت معاونت ساماندهی امورجوانان تقدیم می‌دارم و از خداوند منان خواستارم به جنابعالی توفیق دهد تا با انتخاب فردی همسو با دیدگاه‌های خودتان، در عرصه خدمت به جوانان پاکدل کشور، حضوری مؤثر داشته باشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار