۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۱۲

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در چهارمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور، رفع معضلات حوزه دانشجویی را یکی ازمهم‌ترین دغدغه‌های صندوق رفاه دانشجویان عنوان کرد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، یزدان‌مهر درنشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 7 کشور که به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزارشد، گفت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای ارائه‌ خدمات هرچه بیشتر، شورای راهبردی تشکیل داده است تا با بهره‌گیری از نظر مشاوران خبره، بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهد.


یزدان‌مهر پرهیز ازنگاه صرفا حاکمیتی و داشتن نگاه مدیریت مشارکتی درحوزه دانشجویی را از مهم ترین اصول مدیریت خود عنوان کرد و گفت: بهره گیری ازنظرات کارشناسی معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور درهمه حوزه های تصمیم گیری مرتبط ضروری است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشورگفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش عالی کشور پیشرفت کیفی دانشگاه‌ها است و این موضوع به ویژه درزمینه‌ امکانات خوابگاهی و تغذیه‌ای درمیان دانشگاه‌های کشور بسیار ملموس است.


به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، یزدان‌مهر ارتقای سازمان IT صندوق رفاه دانشجویان کشور و تلاش جهت افزایش اعتبارات و درآمدزایی صندوق رفاه دانشجویی را از مهمترین برنامه‌های پیش روی این صندوق نام برد و گفت: دراین راستا می‌بایست با تعامل محور موثر درمجلس شورای اسلامی، بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین آموزش عالی، سرمایه‌گذاری‌های زودبازده شفاف و در راستای ماهیت و اهداف آموزش عالی، ارائه‌ تسهیلات ارزان قیمت به بخش خصوصی و بهره‌گیری از پتانسیل آنها درجهت خدمات رسانی توأم با کرامت انسانی به دانشجویان به جلو برویم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار