۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۲۹
نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از جدیدترین نرم فزار دینی- مذهبی خود به نام «گنجینه»در حوزه نشر دیجیتال در آستانه ماه مبارک رمضان رونمایی می کند.

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، «گنجینه»مجموعه ای ارزشمند از چهار کتاب شامل قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان است که در نوع خود اولین و جامع ترین نرم افزار دینی - مذهبی چهارزبانه (فارسی،عربی،انگلیسی و اسپانیایی)در نشر دیجیتال با قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای سیستم عامل آندروید و ios بوده و از سوی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه اندازی شده است .

از ویژگی های گنجینه می توان قابلیت انتخاب و پشتیبانی از چهار زبان مختلف به عنوان پیش فرض(انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و عربی)، پشتیبانی از فونت های گوناگون در سایز مورد نظر کاربر برای متن عربی و ترجمه به صورت جداگانه، در نظر گرفتن فهرست برای هر کدام از کتب بصورت جداگانه به منظور دسترسی آسانتر به محتوای کتابها با قابلیت جستجو، قابلیت جستجو در کل کتاب ها و قابلیت ختم قرآن، قابلیت به اشتراک گذاری هر آیه یا فراز از طریق ایمیل و پیامک قابلیت دانلود و پخش صوت هر سوره توسط قاری های گوناگون و غیره را نام برد.

مراسم رونمایی از «گنجینه» بیست و پنجم خردادماه در ساختمان نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ها برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
طراحی سایت
Iran (Islamic Republic of)
24/03/1394 - 21:43
0
0
مدیران و پرسنل شرکت پاراکس وب، که خود نیز افتخار فعالیت در حوزه وب و نرم افزارهای مذهبی را دارد
به دست اندرکاران این نرم افزار ارزشمند ، دست مریزاد گفته و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را خواستار است
پر بازدیدها
آخرین اخبار