۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۸۲

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری شیوه نامه آیین نامه های شورای انضباطی و صنفی دانشجویان گفت: امیدواریم این شیوه نامه ها قبل از شروع ترم ابلاغ شود.


به گزارش عطنا به نقل از مهر سید ابوالحسن درخصوص بازنگری شیوه نامه آیین نامه شورای صنفی دانشجویی و دستورالعمل اجرایی شوراهای انضباطی گفت: آیین نامه های مذکور در حال بازبینی است و هنوز هیچ یک از آنها به دانشگاه ها ابلاغ نشده است.


وی در خصوص شیوه نامه انضباطی دانشجویان افزود: از دانشگاه ها خواسته بودیم نظرات خود را درباره نقاط قوت و ضعف شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان اعلام کنند، تا مسایل جدیدی که در چند سال گذشته به وجود آمده و در شیوه نامه موجود پیش بینی نشده، پیش بینی شود و شیوه‌نامه با مناسب‌ترین ساختار به دانشگاه ها ابلاغ شود.


معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ادامه داد: فعالیت های مربوط به پیش نویس دستورالعمل اجرایی شوراهای انضباطی انجام شده و موارد عنوان شده برای اظهارنظر مسئولان مربوطه وزارت بهداشت ارسال شده تا آنها نیز نظر خود را دراین زمینه اعلام کنند و دستور العمل جامع برای هردو مجموعه وزارتین ایجاد شود.


وی درباره بازنگری شیوه نامه شورای صنفی دانشجویان نیز گفت: با توجه به پیچیدگی و تنوع مسایل صنفی دانشجویی در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم، بازنگری شیوه نامه آیین نامه مذکور با دقت بیشتری انجام می شود و امیدواریم قبل از شروع ترم آینده ابلاغ شود.




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار