به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری اقتصادایران،"محمد حاجرسولیها" در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور اظهار داشت: ایجاد همدلی و همزبانی یکی از وظایف اصلی روابطعمومیهاست که به لحاظ تکالیف اداری و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب باید به آن پرداخته شود.
وی افزود: روابط عمومیها باید بتوانند توقع مخاطبین خود را شناسایی و استخراج کنند تا مدیران در راهبری خود از این یافتهها استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه در برنامهریزیهای مختلف باید سطح آگاهی مردم را در نظر گرفت، گفت: در سال جاری برای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی یک نظرسنجی در زمینه بحران آبهای زیرزمینی در میان مردم انجام شد و مشخص شد 55 درصد در این زمینه آگاهی بالایی دارند و فقط 20 درصد اظهار بیاطلاعی کردند.
وی ادامه داد: یکی از پروژههای 15گانه مصوب در طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی که در شورای عالی آب کشور تصویب شد، بحث آگاهی رسانی و فرهنگسازی است که این امر اهمیت کار روابط عمومیها را نشان میدهد.
حاجرسولیها با اشاره به اجرای برنامههای مدیریت حوضهای در بخش آب گفت: پیش از این نگاه سیاسی و محلی به بخش آب صدمه بسیاری وارد کرده و در اجرای برنامه مدیریت حوضهای نقش روابط عمومیها تعیینکننده است.پ
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در پایان گفت: برای اجرای طرحهای مختلف از جمله در بخش آب باید با کار روی اذهان مردم، مفاهیم را در نزد افکار عمومی به یک باور تبدیل کرد تا آن کار با موفقیت همراه باشد.