در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تسهیل در ارتباط دانشجویان، استادان و کارکنان با بخشهای مختلف دانشگاه، امکان نظرسنجی از عملکرد واحدها و کارشناسان مربوطه و نیز طرح شکایت از سوی دفتر رسیدگی به شکایات حوزه ریاست از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فراهم شد.
به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، مراجعهکنندگان به بخشهای اداری دانشگاه میتوانند به منظور اعلام نظر در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده و نیز طرح مسائل و مشکلات فراروی خود در انجام امور به ذیل دسترسی افراد در صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مراجعه و نسبت به اعلام نظر و یا شکایت خود اقدام کنند.
این گزارش حاکی است، دانشجویان، استادان، کارکنان و ارباب رجوع دانشگاه میتوانند در صورت نیاز، از طریق تکمیل فرمهای موجود در این بخش، واحد رسیدگی به شکایات دانشگاه را در جریان موضوع خود قرار دهند تا در اسرع وقت مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد.