۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۱۶
کد خبر: ۸۴۷۸۴
Eftetahie-Msasjed-Allame (5)

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: تخریب، تهمت و نسبت‌های ناشایست در برنامه‌های دانشجویی و تشکل‌های این دانشگاه در زمینه انتخابات ممنوع است.


به گزارش عطنا، حسین سلیمی در گفت‌وگو با مهر گفت: جلسه شورای نظارت دانشگاه برگزار شده است و تقریبا تمامی برنامه‌های پیشنهادی درخصوص انتخابات مورد تصویب قرار گرفت.


وی افزود: سیاست کلی دانشگاه‌ها بر این است که تریبون مشخصی برای تبلیغ هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری نباشد چراکه دانشگاه‌های دولتی نباید تریبون تبلیغاتی باشند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اظهار داشت: دانشگاه باید شرایطی را ایجاد کند تا جامعه دانشگاهی با برنامه‌ها و اهداف کاندیداهای مختلف آشنا شوند.


سلیمی خاطرشنان کرد: به تشکل‌های دانشجویی اعلام شد درصورتی که قصد دارند برنامه انتخاباتی برگزار کنند باید این نوع برنامه‌ها با مساوات در اختیار تمامی کاندیداها قرار گیرد.


وی تاکید کرد: برنامه‌های انتخاباتی باید به صورت مناظره‌ای برگزار شود تا طیف‌های مختلف بتوانند نظرات خود را بیان کنند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: هیچ یک از تشکل‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در دانشگاه حق ندارند به کاندیداها، بستگان و نزدیکان آنها تهمت بزنند و یا حتی نسبت‌هایی که در محاکم قضایی اثبات نشده به دیگران دهند.


سیلمی عنوان کرد: آبرو و حرمت همه کاندیداها لازم است و تخریب تهمت و نسبت‌های ناشایست در درون دانشگاه ممنوع است و با چنین موضوعاتی برخورد خواهد شد.


وی تاکید کرد: همانگونه که از سوی وزارت علوم و شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده است برنامه‌ای که دارای مجوز باشد هیچ فردی حق برهم زدن برنامه و اختلال در آن را ندارد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اظهار داشت: اگر هر فردی بخواهد به هر دلیلی برنامه‌ای که مجوز هیئت نظارت دارد را برهم زند، تخلف محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار