۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۷۵۶۳
Eftetahie Shabestan Emam Ali Daneshgah Allame Tabatabaei (31)
مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه‌ طباطبائی با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش عطنا، این مسجد امروز 21 فروردین همزمان با نزدیک شدن به 13رجب، ولادت امام علی (ع) و آغاز مراسم اعتکاف با اقامه نماز ظهر و عصر به صورت رسمی افتتاح شد.


در این مراسم حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، مسؤلان،‌ مدیران و کارمندان معاونت‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی، رؤسا و معاونان دانشکده‌ها، استادان و اعضای هیئت علمی، دانشجویان و جمعی از ساکنان میدان ورزش، منطقه 22 شهرداری تهران حضور داشتند.


حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی طی سخنانی بین دو نماز ظهر و عصر، ضمن تشکر از رئیس سابق و فعلی این دانشگاه، گفت: مجموعه عظیمی برای به ثمر رسیدن این مسجد تلاش کردند و آنچه که امروز می‌بینیم نتیجه زحمات آنان است.


وی افزود: افتتاح مسجد اتفاق مبارکی برای دانشگاه علامه طباطبائی است و امیدوارم این مسجد بتواند در راستای اهداف انقلاب و دانشگاه قدم بردارد.


اکبری‌اقدام خاطرنشان کرد: این مجتمع فرهنگی و مذهبی دارای مساحتی بالغ بر 6 هزار و 800 مترمربع است که شامل ساختمان معاونت فرهنگی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، موزه گالری و درمانگاه دانشگاه علامه طباطبائی است.


گفتنی است بنای این مجموعه عبادی-فرهنگی در اواخر اسفندماه سال 95 با حضور محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شده بود.


[aparat id="qB64U"]

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار