۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۴:۰۹
کد خبر: ۷۴۷۲۵
payansalmoavnatdaneshjoye (55)

جشن پایان سال معاونت‌های دانشجویی و فرهنگ-اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی سه‌شنبه 17 اسفندماه با حضور پرشور کارکنان این دو معاونت در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این جشن کارمندان مدیریت‌های مختلف این دو معاونت شامل مرکز بهداشت، مشاوره و سلامت روان، مدیریت دانشجویی و تربیت‌بدنی از معاونت دانشجویی و مدیریت امور فرهنگی و نظارت و ارزیابی از معاونت فرهنگی و اجتماعی در این جشن حضور داشتند.


از جمله مدیران حاضر در این جشن، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، حمیدرضا مقامی، مدیر امور خدمات دانشجویی، حسن اسدزاده، سرپرست مرکز مشاوره و بهداشت روان، سیدزهره حسینی، رئیس مرکز بهداشت، فرزاد غفوری، سرپرست مدیریت تربیت بدنی، مرتضی خورسندی، مدیر امور فرهنگی، عصمت مؤمنی، مدیر نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی، محمود مرتضایی‌فر، مدیر امور اداری و مدیر سابق امور دانشجویی، محمدعلی یزدان‌پناه، رئیس اداه خوابگاه‌های دانشجویی و عبدالله نژد‌ساعی، مدیر رفاه دانشجویی بودند.


از جمله نکات جالب این جشن حضور مسئولان روز و شب خوابگاه‌ها دانشجویی و پرسنل خدمات این خوابگاه‌ها بود. ضمن‌آنکه بسیاری از کارکنان و مسؤلان معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی در این نشست با خانواده خود حضور پیدا کرده بودند.


مجری این مراسم جشن، رضا رفیع، شاعر و طنزپرداز بود که در بخشی از مراسم محمد‌علی یزدان‌پناه، رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و سیدحسن موسوی، مسئول شب خوابگاه پسرانه شهید گلعذاری این دانشگاه را برای بیان خاطره به روی سِن دعوت کرد.


در این مراسم از برخی کارکنان نمونه و تعدادی از کارمندان معاونت دانشجویی که بازنشسته شده بودند، با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.


در پایان این مراسم خانواده معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.


عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار