۰۸ فروردين ۱۳۹۴ ۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۴۴۴
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: در سال ۹۴ موانع گسترش و توسعه کرسی های آزاد اندیشی برداشته می شود.

به گزارش عطنا، سیدضیا هاشمی در خصوص برنامه هاي تدارك ديده شده براي توسعه فعالیت کرسی‌های آزاد در سال جاري اظهار داشت: ما در ماه های آخر سال ۹۳ مکررا اعلام کردیم که هر مجموعه ای یا اساتیدی که در مورد کرسی های آزاد اندیشی برنامه ای داشته باشند و فعالیتی را در این زمینه آغاز کنند، مورد حمایت گسترده مادی و معنوی ما قرار خواهند گرفت و اهتمام ما بر این است که کرسی های آزاد اندیشی در سطح گسترده برگزار شود.

768300

وی افزود: البته این در حالی است که موانع واقعی و یا ذهنی در این مسیر وجود دارد و تمام تلاش ما مبنی بر برطرف سازی موانع گسترش و توسعه کرسی های آزاد اندیشی است.

هاشمی اظهار داشت: دانشجویان می توانند با خیال راحت‌تر و انگیزه مضاعف در این حوزه فعالیت کنند و ما مطمئنیم که سال جاري سالی برجسته در حوزه کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه های سراسر کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تدوین آئین نامه کرسی‌های آزاداندیشی و انتشار قانون منشور دانشجویی را ازمهم ترین فعالیت فرهنگی دانشگاه ها در سال ۹۳ عنوان كرد و با تاكيدبر هماهنگی و همدلی بین دستگاههای فعال فرهنگي در حوزه آموزش عالي گفت: هماهنگی و همدلی بین دستگاه های فعال در حوزه آموزش عالی یکی از دستاوردهای درخشانی بود که ما خدا را شکر می کنیم که هماهنگی بی نظیر و فوق العاده بین دستگاه های فرهنگی داریم که کسانی که از نزدیک آن را رصد می کنند این هماهنگی را فوق العاده می دانند.

دكترهاشمی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو از مهم ترین فعالیت های مادر سال گذشته بود که با محوریت شرکت روسای دانشگاه ها و مشارکت همه دستگاه ها برگزار شد.

منبع: مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار