۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۲۹۷۴
kiaee

کارشناس کانون‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی علامه طباطبائی گفت: این دانشگاه 20 کانون‌ فعال در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی دارد.


به گزارش عطنا، علیرضا کیایی، سه‌شنبه 10 اسفندماه در نشست هم‌اندیشی دانشجویان برگزیده دانشگاه علامه طباطبائی با مسئولان در سالن شورای ریاست این دانشگاه، اظهار کرد: کانون‌های دانشگاه علامه طباطبائی دارای فضای دانشجویی است که اکثر در سطح دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها به فعالیت می‌پردازند.


وی کانون فرهنگی خیریه، هلال احمر، فیلم و عکس، صنایع دستی، کتاب‌و کتاب‌خوانی، گویندگی و اجرا را از جمله کانون‌های دانشگاه علامه طباطبائی برشمرد و اظهار کرد: البته کانون‌های دیگری نیز در بخش‌های مختلف فعال هستند.


کیایی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری زمینه‌ای مناسب برای فعالیت دانشجویان در معاونت فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده است.


وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی در جلسات نقد و بررسی که کانون‌های فرهنگی و هنری مثلاً اکران فیلم، استفاده کرد، گفت: مرکز آموزش معاونت فرهنگی کارگاه‌هایی را برای دانشجویان در طول ترم برگزار می‌کند که دانشجویان نمونه می‌توانند به عنوان مدرس در آن‌ها شرکت کنند.


کارشناس کانون‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: با حضور دانشجویان نمونه دانشگاه به عنوان مدرس در کارگاه‌های مرکز آموزش، دیگر دانشجویان نیز می‌توانند از تجربیات و معلومات علمی آن‌ها استفاده کنند.


وی اضافه کرد: دانشجویان نمونه می‌توانند به صورت خودجوش کانونی تشکیل داده و یا در هر کانونی که علاقه‌مند هستند به عضویت شورای مرکزی دربیایند و قبل از آن نیز باید هماهنگی‌هایی را با دبیران کانون‌ها داشته باشند.


کیایی افزود: با انتقال معاونت فرهنگی و اجتماعی از خیابان کریم‌خان تهران به پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی، دانشجویان می‌توانند با صرف هزینه و زمان کمتری به کارشناسان دسترسی داشته باشند.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار