۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۲۲
کد خبر: ۷۳۱۹۳
kargah atashneshani (24)

کانون فرهنگی هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز، شنبه، 14 اسفندماه ضمن برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های آتش‌نشانی ویژه دانشجویان، یاد و نام جان‌فشانان حادثه پلاسکو را گرامی داشت.


به گزارش عطنا،  این دانشجویان با اهدای شاخه گل به مدیر آموزش آتش‌نشانی 25 تهران واقع در سعادت‌آباد، به عنوان نماینده‌ای از آتش‌نشان‌ها تقدیر کردند.


 همچنین اعضای کانون فرهنگی هلال احمر و دانشجویانی از مقاطع مختلف در چند کارگاه آموزشی مقابله با انواع آتش و مهارت‌های لازم در برخورد با آتش‌سوزی شرکت کرده و به دو صورت تئوری و عملی آموزش دیدند، ازجمله در قسمت عملی این کارگاه‌ها، دانشجویان با پوشیدن لباس مخصوص آتش‌نشانی به مهار آتش پرداختند.


هدف از برگزاری  این کارگاه به گفته ملیکا قاسمی، دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی تحقق شعار «هر خانواده یک امدادگر» است. قاسمی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم به این شعار جامه عمل بپوشانیم دینمان را به این کانون ادا کرده‌ایم.


 این فعال فرهنگی هدف دیگر را اینگونه بیان کرد که با توجه به گذشت چهل روز از حادثه پلاسکو قصد عوض کردن حال و هوای آتش‌نشان‌ها را داشتیم و به همین خاطر سعی کردیم با گرفتن گل با زبانی زیبا به دیدار آتش‌نشان‌ها بیاییم.


گزارش تصویری این روز را با هم می‌بینیم؛



عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار