۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۹۰۷۶
Untitled-3

دومین کنفرانس ملی «کتابخانه دیجیتالی، مالکیت فکری» توسط  گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران چهارشنبه، 4 اسفند ماه جاری، در سالن همایش های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.


به گزارش عطنا، این کنفرانس با تاکید بر ارائه تجربیات کاربردی و ملی با محور  کتابخانه‌های دیجیتال و سیاستگذاری مالکیت فکری، حقوق مؤلف، مدیریت مالکیت فکری، فناوری‌های مالکیت فکری و جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات،حقوق ذی‌نفعان برگزار می‌شود.


طبق اطلاعیه دبیرخانه دومین کنفرانس ملی «کتابخانه دیجیتالی، مالکیت فکری»، این همایش درصدد است علاوه بر روال معمول کنفرانس‌های علمی در بیان نتایج پژوهش‌های انجام شده در قالب مقاله‌های علمی، بستری را فراهم کند که در آن مخاطبان از تجربه‌های عملی و کاربردی سازمان‌ها و مراکز اطلاع رسانی بهره‌مند شوند.


این دبیرخانه اعلام کرده است طبق نظر کمیته علمی و داوری کنفرانس، تعداد 6 تجربه ملی و کاربردی برای ارائه شفاهی انتخاب شدند و جمعی از نویسندگان متخصص حقوق و علم اطلاعات و دانش‌شناسی مقالاتی را به دبیرخانه ارسال کردند و تعداد سه مقاله برای ارائه شفاهی و بقیه نیز جهت چاپ در مجموعه مقالات انتخاب شدند.


همچنین، سخنران‌ها نیز فراخور تخصص و فعالیت‌های کلیدی که در حوزه تدوین لایحه قانون مالکیت معنوی، فناوری‌های مرتبط با حقوق مالکیت فکری، حقوق مالکیت فکری درکتابخانه های دیجیتالی داشتند برای سخنرانی انتخاب شدند و برگزاری میزگردهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی از جمله برنامه‌های جنبی این کنفرانس خواهد بود.


گفتنی است مهلت نام‌نویسی در این کنفرانس تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کنفرانس مراجعه نمایند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار