۰۶ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۴۸۸

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از طرح تقویت استقرار مشاور در خوابگاه های این دانشگاه خبر داد .




دکتر رضا صحرایی طی گفتگویی در خصوص تغذیه در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه از نظر تغذیه اگر بهترین دانشگاه ایران نباشد از بهترین ها است و دلیل این مساله نگاه خاص رئیس دانشگاه به دانشگاهیان به ویژه خوابگاهی ها است.


وی ادامه داد: ما معتقدیم که دانشجوی خوابگاهی مهمان دانشگاه است در نتیجه در غذای شب دانشجویان خوابگاهی هفته ای سه شب، میوه توزیع می کنیم همچنین از ۱۹ آذرسال جاری برنج ایرانی در خوابگاه طبخ و توزیع می شود و از ۲ اسفند برنج ایرانی به صورت آزمایشی در وعده نهار نیز طبخ و توزیع می شود.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: در یکی از رستوران های پردیس مرکزی دانشگاه طرح تنوع غذایی برای دو روز در هفته آغاز شده و اگر مورد استقبال دانشجویان قرار گیرد در تمام دانشکده ها تنوع غذایی ایجاد شده و دو وعده ارایه خواهد شد .


وی در ادامه افزود: پیام رئیس دانشگاه علامه به همه دانشگاه ها در درون خود دانشگاه این است که خوابگاه محل تربیت دانشجویان است برهمین اساس طرح استقرار مشاور در خوابگاه‌ها را در این دوره تقویت کردیم و در حال حاضر در تمام خوابگاه‌ها پزشک، مشاور، مددکار و مربی ورزش سه روز درهفته درتمام خوابگاه‌ها به صورت شبانه روز مستقر هستند که در آینده نزدیک به تمام هفته تسری خواهد یافت.


وی ادامه داد: پزشکان خوابگاهی هم براساس نتیجه طرح پایش سلامت درخوابگاه ها مستقر می شوند مثلا براساس نتایج پایش سلامت در یک خوابگاه دخترانه احساس می شود به مربی ورزشی با نگاه ورزشی با تحرک زیاد نیاز بوده و در برخی دیگر مربی ورزشی با نگاه ورزش های فکری که تمام این مسایل در خوابگاه ها لحاظ شده است.


منبع: مهر



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار