۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۶۳

IMG_4201(1)


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی تهران با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری، گفت: برای تقویت این حوزه باید آموزش‌های گردشگری از حالت تئوریک در دانشگاه‌ها خارج شود.


به گزارش عطنا به نقل از تسنیم، حسین سلیمی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی رفاهی کیش مهر دانشگاه علامه طباطبائی، با بیان اینکه امیدواریم شاهد فعالیت‌های جدیدی در دانشگاه علامه طباطبائی باشیم، اظهار داشت: افتتاح مجتمع آموزشی رفاهی کیش مهر آغاز یک نقطه امید جدیدی در فعالیت با مازندران در حوزه گردشگری و موجب صمیمیت و احساس هویت در میان همکاران و اساتید دانشگاه علامه طباطبائی است.


وی با تشکر از همکاری دولت در جهت همکاری با دانشگاه علامه طباطبائی، افزود: قصد داشتیم آئین افتتاحیه را در هفته دولت انجام دهیم ولی با حضور اساتید این فرصت را غنیمت شمرده و این اقدام را انجام دادیم.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، ارتقای صنعت گردشگری در مازندران را یکی از اهداف راه اندازی مجتمع کیش مهر دانست و گفت: خوشحال هستیم که راه اندازی این مجموعه با همت میراث فرهنگی و گردشگری مازندران انجام شد و امیدواریم شاهد فعالیت دیگر استان‌ها در این زمینه باشیم.


سلیمی افزود: متاسفانه در جامعه امروز آموزش گردشگری تا حدودی در عرصه تئوری باقی مانده و بسیاری از رشته‌های عملی ما سرنوشت خوبی ندارند و نمی‌توانند رشته خود را تجربه کنند.




کمبود منابع انسانی در صنعت هتلداری


جمشید حمزه‌زاده، رئیس مجموعه گروه‌ هتل‌های پارس در این مراسم با بیان اینکه گروه هتل‌های پارس جزء هتل‌های زنجیره ای کشور است اظهار داشت: گروه هتل‌های پارس دارای پنج هتل 5 ستاره و یک هتل 4 ستاره بوده که در کشور در حال فعالیت است.


وی افزود: با مذاکرات انجام شده با مسئولان دانشگاه، هدف از همکاری هتل‌های پارس را ارتقای کیفیت و جلب رضایت میهمانان است.


رئیس مجموعه هتل‌های پارس با تاکید بر اینکه گروه هتل‌های پارس به هیج وجه به دنبال سود و منافع گروهی نیست، تصریح کرد: به دنبال انتقال تجربیات و استانداردهای پارس در مجموعه کیش مهر هستیم.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 1130 هتل و 6 هتل آپارتمان در سطح کشور در حال فعالیت است، گفت: کمبود منابع انسانی یکی از چالش‌های ما درصنعت هتلداری است که به شدت مراکز اقامتی در این صنعت مشکل دارند.


حمزه‌زاده افزود: امروز دانشگاه علامه طباطبائی نخستین موسسه و دانشگاهی بوده که در زمینه آموزش هتل‌ها، رفع منابع انسانی و توسعه گردشگری پیشقدم در دانشگاه‌ها است.



vije


تبدیل دانشگاه علامه به دانشگاه مدرن گردشگری


محمدرضا ویژه، معاون اداره مالی دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این مراسم گفت: از اهداف دانشگاه علامه طباطبائی، تامین محیط کار و اشتغال مناسب برای اعضای هیئت علمی و دانشگاه است.


وی افزود: تاسیس چنین مجتمعی تعلق بیشتری نسبت به دانشگاه ایجاد می‌کند و موجب باروری بیشتر و بازدهی روز افزون خواهد شد.


معاون اداره مالی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه استراحت و تامین شرایط رفاهی کارکنان تاثیر مستقیم بر کیفیت کار و آموزش دارد، تصریح کرد: اصلی ترین هدف ایجاد مجموعه کیش مهر، جنبه آموزشی آن بوده چرا که دانشگاه علامه طباطبائی یکی از دانشگاه‌های مدرن گردشگری است.


ویژه با تبیین روند خریداری و افتتاح این مجتمع آموزشی گفت: حدود 5 ماه است که این مجتمع در حال سرویس دهی بوده و ایده آن یک ایده عالی و مثمر ثمر در زمینه آموزشی خواهد بود و خوشحال بوده که زحمات انجام شده برای افتتاح این مجتمع آموزشی ثمر خواهد داد و کمک شایانی به روند آموزشی این دانشگاه خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار