۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۲۱
کد خبر: ۴۵۶۷۸
Zia-Hashemi

 ziya (3)


معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: مدیران فرهنگی و مسئولین دانشگاه‌‌ها بر اساس چارچوب‌‌های نظام حرکت می‌کنند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، ضیاء هاشمی امروز در نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌‌ها در وزارت علوم گفت: مسئولان آموزش عالی کشور نسبت به اصل نظام و چارچوب‌‌های نظام تردیدی نداشته و تردیدی به خود راه نمی دهند.


وی افزود: مسئولین آموزش عالی، ولایی تر، عالم تر و متدین تر هستند و در این راستا فعالیت می‌کنند.


معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه وزارت علوم از نقد استقبال می‌کند، گفت: ما در فعالیت‌‌های فرهنگی و دیگر فعالیت‌‌های دانشگاه‌‌ها تردیدی به خود راه نمی‌دهیم اما از نقد نیز استقبال می‌کنیم.


هاشمی خاطرنشان کرد: برخی افراد می‌خواهند از طریق برخی تریبون‌‌ها اعلام کنند دولت، وزارت علوم و مدیران دانشگاه‌‌ها از مسیر انقلاب دور شده اند. اما این حرف صحیح نیست چرا که مسئولین آموزش عالی کشور چهره‌‌هایی متدین و اصیل هستند.


وی اظهارداشت: صحبت از کرسی‌‌های آزاداندیشی، تنوع سلایق و افکار و حضور حداکثری دانشجویان در دانشگاه‌‌ها نشان دهنده اصول نظام است که ما به آنها اعتقاد داریم.


معاون فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: با اتکا به قانون، رهنمودهای رهبری و تعامل با تشکل ها، انجمن‌‌ها و کانون‌‌های دانشگاهی، مسیر فعالیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان را برنامه ریزی می‌کنیم.


هاشمی اضافه کرد: سال آینده برای کشور از جمله برای دانشگاه‌‌ها سال پرباری خواهد بود چرا که امسال سال آخر دوره اول دولت یازدهم است و این دولت راه‌‌های جدیدی در آینده پیش رو دارد.


وی تاکید کرد: کسانی که بخواهند اصل نظام را نشانه بگیرند، ما با آنها مقابله می‌کنیم.


معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: شاهد فضای پرشور، آزاد و آرام در دانشگاه‌‌ها هستیم که این وضعیت طی دو سال و نیم گذشته ایجاد شده و بسیاری از افراد به این موضوع اذعان دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار