۱۴ تير ۱۳۹۵ ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۳۰۳۱

photo_2016-07-04_12-05-57


دکتر سانگدون هوانگ استاد دانشگاه زبان‌های خارجی هانکوک و دبیر کل شبکه دانشگاه‌های حوزه جاده ابریشم و همراهان خود، به عنوان عضو هیات مدیره شبکه دانشگاه‌های جاده ابریشم با معاون پژوهشی دانشگاه دیدار و ملاقات کرد.


 به گزارش عطنا، در این دیدار دکتر احمدوند ضمن معرفی دانشگاه علامه طباطبائی و ظرفیت‌های بین‌المللی آن  به برگزاری همایش بین‌المللی ترابری جاده ابریشم در سال جاری با همکاری دانشگاه چاه بهار و حمایت شبکه  SUN اشاره کرد. در این دیدار مقرر شد که شبکه مذکور موضوع برگزاری همایش را به همه  دانشگاه‌های عضو شبکه اطلاع رسانی کند۰


 دکتر هوانگ، از فعالیت جدی دانشگاه علامه استقبال کرد و این همایش را یکی از  مهمترین اقدامات یکی از اعضای شبکه SUN عنوان کرد و حمایت همه جانبه شبکه را اعلام کرد.


photo_2016-07-04_12-06-05


شایان ذکر است شبکه SUN که مقر آن در دانشگاه هانکوک کره جنوبی است، شبکه دانشگا‌های کشورهای حاشیه جاده ابریشم است که با هدف حراست از تمدن‌های باستانی این حوزه و نقشی که آن‌ها در تدارک زیر ساخت دنیای متجدد داشته‌اند تشکیل شده‌است. دانشگاه علامه طباطبائی نیز با شرکت فعال به عنوان عضو هیات مدیره این شبکه برگزیده شده است. دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین نیز عضو دیگر ایرانی این شبکه می‌باشد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار