۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۴۷۴۸

تورج محمدی با بیان اینکه اخیرا چندین بازدید کننده از دانشگاه علم و صنعت داشتیم، گفت: هیات‌های آلمانی، ترکیه ای  و همچنین ۱۰ رئیس با دو هیئت بلند پایه از کشور عراق از دانشگاه علم و صنعت بازدید داشتند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، وی با اشاره به بازدید دانشگاه علم و صنعت از دانشگاه‌های کردستان عراق، افزود: البته ما هم از سوی دانشگاه علم و صنعت، اولین بازدید را از دانشگاه اقلیم کردستان عراق آغاز و در این راستا ۵ تفاهم نامه با آنها منعقد کردیم.


وی با بیان اینکه با این تفاهم نامه مقدمات همکاری‌های بعدی با این دانشگاه فراهم شده است، گفت: در این بازدید ظرفیت‌ها و نیازهای آنها را در حوزه آموزشی و پژوهشی از نزدیک مشاهده  کردیم.


محمدی با تاکید بر اینکه آنها نیز علاقمندند علاوه بر حوزه پژوهشی در حوزه آموزشی نیز با دانشگاه علم و صنعت همکاری داشته باشند، اظهار داشت: زمینه سازی برای تعریف پروژه‌های مشترک با توجه به شرایط منطقه ای دانشگاه‌های کردستان ضروری به نظر می‌رسید.


وی در خصوص حوزه‌های همکاری پژوهشی با  دانشگاه‌های کردستان عراق گفت: بنا داریم تا در حوزه نفت، گاز و اکتشافات زمینه همکاری را به آنها معرفی و آنها را درگیر فعالیت‌های مشترک پژوهشی  با دانشگاه علم و صنعت کنیم.


وی با بیان اینکه دانشگاه‌های کردستان عراق نیاز به درگیر شدن در پروژه‌های پژوهشی دارند ولی فعالیت‌های پژوهشی آنها در ارتباط با صنعت نیست، گفت: با توجه به فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه ظرفیت‌ها معرفی شده تا بتوانیم در این راستا درگیر فعالیت‌های پژوهشی مشترک با دانشگاه‌های کردستان عراق شویم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار