۰۸ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۲۵۵۹

mobin net


شرکت خدمات ارتباطی مبین نت با اختلاف هزار تومان، توانست در مناقصه دانشگاه علامه طباطبائی برنده شود و مسئولیت ارائه خدمات اینترنتی مجموعه دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده بگیرد.


به گزارش عطنا به نقل از سایت مبین نت، این شرکت خدمات ارتباطی توانست با کمترین اختلاف، تنها هزار تومان، نسبت به شرکت‌کننده دوم، پیروز این مناقصه باشد.


در اوایل سال گذشته با هدف به دست آوردن سهم بیشتری از بازار و احداث شش سایت پهنای باند در تهران توانست اطلاعات خوبی از رفتار مصرف مشتریان بدست آورد که با تحلیل آن مشتریان زیادی جذب خدمات پهنای باند مبین‌نت شدند.


اما در این میان جای سازمان‌های بزرگ که عمدتا از طریق مناقصه اقدام به خرید پهنای باند می‌کنند، خالی بود. طی یکسال گذشته با حضور فعال در مناقصات، خوشبختانه به حوزه های مختلفی از بخش‌های بازار، از جمله وزارت‌خانه، نفت، دانشگاه، صنایع خودرویی و .. ورود کرد.


 شرکت ارتباطات مبین‌نت در سال ۸۷ کار خود را با پوشش سراسری در ایران و سرویس‌های گوناگونی مانند خدمات ویژه سازمانی، اینترانت، پهنای باند اختصاصی و شبکه اختصاصی مجازی به همراه سرویس پایه اینترنت خانگی و شخصی، آغاز کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار