۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۰۵۵۷

daneshkade hoghugh (7)


دکتر علومی یزدی در پاسخ به خبرنگار عطنا در رابطه با برگزاری امتحانات دانشکده حقوق گفت: در تقویم دانشگاهی زمان برگزاری امتحانات همزمان با زمان انتخاب واحد به دانشجویان اعلام می‌شود و دانشجویان به آن واقف هستند. طبق برنامه امتحانات از 16خرداد آغاز شده است و ما سعی کردیم توزیع امتحانات در طول روز به گونه ای باشد که دانشجویان با تراکم امتحانات مواجه نشوند و برنامه ای متوازن داشته باشند.


علومی افزود: برنامه امتحان برای هر گروه به گونه ای طراحی شده است که تداخل امتحانی وجود نداشته و فواصل منطقی وجود داشته باشد. البته اگر دانشجویی واحدی را خارج از برنامه یا اضافه بر آن انتخاب کند طبیعی است که با نزدیکی امتحانات یا تداخل امتحانی مواجه شود. امتحانات با تلاش‌های بی نظیر واحد آموزشی دانشکده در حال برگزاری بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.
وی در رابطه با تعداد شرکت کنندگان در امتحانات گفت: حدود دو هزار و 600 دانشجو در دانشکده حقوق و علوم سیاسی در حال تحصیل هستند که هر کدام آن ها بیش از یک امتحان دارند. حدود 700 دانشجو روزانه در 30 الی 35 امتحانی که توسط آموزش دانشکده برگزار می‌شود در سه نوبت زمانی مختلف شرکت می‌کنند.
دکتر علومی در انتها عنوان کرد: تلاش ما بر این است که فضا را برای دانشجویان آماده کنیم تا بتوانند در آرامش برای امتحانات آماده شوند و همه‌ی امکانات دانشکده برای برگزاری امتحانات به بهترین شکل ممکن بسیج شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار