۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۱۴
کد خبر: ۳۳۵۴۲

به گزارش عطنا به نقل از مهر، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ارتباط بین حوزه و دانشگاه را مهم دانست و اظهار داشت: انسان‌های دلسوز، متعهد و متدین در حوزه و دانشگاه زیاد هستند و این دو نهاد باید همچون دو بال پرنده در کنار هم باشند.


وی تاکید کرد که حوزه علمیه باید در مقابل حرکت‌های غیراسلامی و غیرانقلابی به میدان بیاید و واکنش نشان دهد.


این مرجع تقلید با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به افراد دلسوز و متعهد نیاز دارد، تصریح کرد: همه خدمتگزاران به حوزه باید تاثیرگذار باشند و منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنند تا حوزه علمیه انقلابی بماند.


آیت‌الله نوری همدانی در توصیه‌ای به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هشدار داد که اگر فکر و برنامه‌های موثر اجرایی نشود، انقلاب به خطر می‌افتد.


در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر حسینی‌نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با اشاره به قدمت این مجمع از سال ۶۸ اظهار داشت که تاکنون ۸۰ طرح مهم در بخش‌های مختلف در این مجمع بررسی و تصویب شده است.


وی تعداد اعضای این مجمع را ۲۰۲ نفر اعلام کرد و افزود: نمایندگان طلاب در دوره فعلی هزار و ۳۰۰ نشست با طلاب استان‌های خود برگزار کرده و مسائل این استان‌ها را پیگیری کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار