۰۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۰۵۶۲۹

عطنا - جریان اصلی سیاسی و رسانه‌ای وابسته به صهیونیست ها، آمریکا و غرب با عملیات روانی رسانه‌هایی همچون بلومبرگ، رویترز، نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال و نیز رسانه‌های صهیونیستی در یک هماهنگی کامل درصدد هستند با بهره گیری از حملات هوائی و جنگ روانی و اطلاعاتی اسرائیل، مرحله تازه‌ای از عملیات ترکیبی صهیونیست‌ها را به پیش ببرند.

آن‌ها با بهره گیری از تایید خبر شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و از طریق عملیات سنگین روانی امیدوار به کسب نتایج و دستاورد‌های سیاسی و میدانی خاصی بوده و فکر می‌کنند اهداف نتانیاهو برای تضعیف پشتیبانی محور لبنان وحزب الله از غزه محقق خواهد شد.

صهیونیست‌ها از روز گذشته با بهره گیری از کمک‌های جدید تسلیحاتی ۸ میلیارد دلاری آمریکا و از جمله بمب‌های سنگین ۲۰۰۰ پوندی وسنگر شکن هوشمند که هدیه ویژه هریس در مسابقه کسب رضایت از صهیونیست‌ها دراستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلقی می‌شود، وحشی گری خود را تشدید کرده اند. نتانیاهو نقش ممتازی را در حمایت از ترامپ در دستور کار خود دارد، ولی در عین حال تلاش دارد با استفاده از شرایط داخلی آمریکا حداکثر امتیازات را به نفع صهیونیست‌ها کسب کند.

مقام معظم رهبری با هوشمندی کامل، میدان بازی نتانیاهو را که عرصه جنگ روانی و تلاش برای ترور رهبران مقاومت و سوء استفاده از هدف قراردادن مناطق مسکونی متعلق به شیعیان درضاحیه بیروت بوده را شناسایی کرده و با حفظ متانت و با انگیزه خنثی سازی رفتار‌های غیرانسانی نتانیاهو، گالانت (وزیر دفاع) و هالیوی (رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل) به مقابله با آن برخاسته اند.

ایشان باخطاب قراردادن مسلمان منطقه و تاکید بر لزوم حفظ پایداری جبهه‌های مختلف محور مقاومت، زمینه پایداری و مقابله صبورانه با اقدامات غیرانسانی تل اویو را فراهم کرده و با هشیاری تمام بر بسیج ظرفیت‌های جبهه مقاومت تاکید کرده اند.

این واکنش، رهیافت روانی اسرائیلی‌ها و جریان غربی و عربی همراه آن را خنثی می‌کند. آنان از دیروز با انتشار اخبار متعدد منفی در مورد آینده رهبری حزب الله تلاش کرده اند در دل هواداران جبهه مقاومت رعب ایجاد کنند. اما این گزافه گویی‌های مکرر، چه درخصوص انجام عملیات زمینی و چه در مورد تداوم موج ترور صهیونیست‌ها تاثیری بر آینده این جریان توانمند نخواهد گذاشت. همانطور که معظم رهبری فرمودند «مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار میدادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.»

پیام مقام معظم رهبری، متضمن حفظ پایداری و همچنان انگیزه دهی به همه ملت‌های حامی مقاومت برای پشتیبانی از غزه و مردم مظلوم فلسطین است و با تاکید بر بسیج همه امکانات موجود برای کمک به مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز عرصه را بر صهیونیست‌های کودک کش و نژاد پرست تنگ خواهد کرد.

گرگ صفتان صهیونیست به خوبی می‌دانند که حزب الله همواره بردو ساختار تشکیلات مردمی و سازماندهی قوی اجتماعی، سیاسی، شبه نظامی و چریکی استوار بوده است و می‌تواند به سرعت خلاء‌های بخش‌های مدیریتی را با کمترین عوارض، جبران کرده و نیرو‌های قدرتمند و تازه نفس را جایگزین نیرو‌های به شهادت رسیده کند.

برابر با مستندات منابع صهیونیست، کمتر از ۱۰ درصد از نیرو‌های حزب الله درحال درگیری نظامی با این رژیم غاصب بوده اند و شهادت نیرو‌های ارشد حزب الله کمترین تهدیدی برای موجودیت و بنیاد‌های حزب الله محسوب نمی‌شود. تشکیلات حزب الله در کوران بحران‌های سخت در منطقه در چند دهه گذشته کاملا آب دیده شده و به خوبی خود و اعضای این خانواده بزرگ را با مقتضیات منطقه هماهنگ می‌سازد.

بدیهی است صهیونیست‌ها تاوان کشتار جمعی، تخریب و نا امن سازی لبنان و فلسطین و به شهادت رسیدن مخلص‌ترین نیرو‌های حزب الله و در راس آن‌ها شهید سید حسن نصرالله را در مناطقی مانند حیفا و تل اویو که هسته امنیت اسرائیل است، خواهند پرداخت.

رویکرد‌های جنون آمیز نتانیاهو و یاوه گویی‌های وی نتیجه بخش نخواهد بود و به شهادت رساندن مردان خدا و بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها و مدارس موجب جبران ناکامی‌های می‌درمیدان واقعی نبرد نخواهد شد. به جای فرماندهان ارشد از دست رفته حزب الله، نیرو‌های مخلص و توانمند دیگری منصوب خواهند شد و مبارزه با صهیونیست‌ها تا نابودی این غده سرطانی ادامه خواهد یافت.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار