۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۶۲۱

عطنا-به گزارش روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران، در ایام برگزاری سومین نمایشگاه رصتا، نشست‌هایی متناسب با مباحث حوزه‌ی سواد رسانه‌ای و مرتبط با رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طراحی شده است و علاقه‌مندان این حوزه می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و غرفه انجمن سواد رسانه‌ای ایران در محل مصلای امام خمینی (ره)، غرفه ۱۱۶_۱A به صورت حضوری در نشست‌های عمومی و تخصصی شرکت کنند.

حضور انجمن سواد رسانه‌ای ایران در سومین نمایشگاه رصتا

نشست‌های عمومی و تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران با حضور کارشناسان و اساتید خبره این حوزه، هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در نمایشگاه رصتا برگزار می‌شود.
همچنین، مباحث مطرح شده در این نشست ها، جهت دسترسی عموم، در پیامرسان‌ها وشبکه‌های اجتماعی انجمن سواد رسانه‌ای ایران به نشانی irimla_ir بارگذاری می‌شود.
سومین نمایشگاه رصتا، دوشنبه تا پنجشنبه ۲۶ تا ۲۹ شهریور هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.


عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار