۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۸۹۹

به گزارش عطنا به نقل از مهر، دکتر محسن رحیمی اظهار داشت: در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر دو کار مهم در حال انجام است که بخشی از آنها میان مدت و برخی بلند مدت است.
وی یادآور شد: برنامه میان مدت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت این است که آیین نامه حمایت از استعدادهای برتر علمی - پژوهشی شاهد و ایثارگر تدوین شود. بر اساس این آیین نامه دانشجویانی که معدل ۱۷ تا ۲۰ دارند مورد حمایت قرار می گیرند.
رحیمی خاطرنشان کرد: این دسته از دانشجویان ۱۰ درصد از گروه شاهد و ایثارگر هستند و حمایت از آنها در قالب های متفاوتی از جمله فراهم کردن امکان شرکت در کنفرانس های داخلی و خارجی و به چاپ سپردن مقالات علمی - پژوهشی انجام می گیرد.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: به زودی کتابی از مقاله های این دانشجویان به چاپ می رسد.
وی همچنین از برنامه ریزی برای طرح «همیار دانشجو» خبر داد و گفت: برای اینکه بتوانیم از پتانسیل دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر استفاده کنیم، برنامه ریزی شده است که این دانشجویان به عنوان «همیار دانشجو» سایر دانشجویان شاهد و ایثارگر را همراهی کنند.
رحیمی گفت: در واقع پرورش و راهنمایی دانشجویان به کمک یک دانشجوی برتر از نظر علمی و پژوهشی داده می شود تا در کنار استادان خود، وضعیت علمی سایر دانشجویان هم ارتقاء یابد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار