۰۲ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۹۸۷۱۴
طرح پایش سلامت
طرح پایش سلامت توسط مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی با وجود محدودیت‌های ناشی از اپیدمی کووید 19 صورت گرفت.

به گزارش عطنا، مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی طرح پایش سلامت را در سه مقطع (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) به دانشجویان ورودی دانشگاه علامه طباطبایی به اجرا درآورد. این مرکز مشاوره‌ای که هر ساله طرح پایش سلامت را در راستای رصد سلامت روانی دانشجویان به صورت حضوری به انجام رسانده، امسال به دلیل شیوع اپیدمی کووید 19 طرح مزبور را به صورت تلفنی ارایه کرد.

در طرح مزبور 110 مصاحبه‌کننده،‌ که از مشاوران با تجربه و متخصص مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی بودند، از 3هزار و 700 نفر دانشجوی ورودی در سه مقطع (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) مصاحبه مشاوره‌ای تخصصی به عمل آورند. براساس طرح مزبور که سومین سال پیاده‌سازی آن به صورت مصاحبه تخصصی اجرا می‌شود، دانشجویان در دوره تحصیل، پایش می‌شوند و به تناسب پاسخ دانشجویان نسبت به پرسش‌ها، خدمات مشاوره‌ای متفاوت دریافت می‌کنند. ارزیابی هر یک از دانشجویان در قالب فرم‌های استاندارد مشاوره‌ای انجام می‌شود و دانشجویان تحت حمایت، خدمات رایگان مشاوره‌ای مختلف دریافت می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار