۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۲۶
کد خبر: ۲۶۸۷۰

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشورمان در عراق گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان حج وزیارت و بعثهِ مقام معظم رهبری، اعزام ها دانشجویان از امروز 5 بهمن آغاز شد و این اعزام ها تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، رضا همدانی گفت: در دور چهاردهم ثبت نام عتبات دانشجویی حدود 350 هزار نفر از دانشجویان ثبت نام کردند که 50 هزار نفرشان به قید قرعه به عتبات عالیات مشرف می شوند.


نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشورمان در عراق گفت: 10 هزار دانشجوی دختر در چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات اعزام می شوند.


وی ادامه داد: برای کاروان دختران مجرد فقط اعزام هوایی پیش بینی شده است و این سفرها هفت روزه خواهد بود و طی آن دانشجویان به شهرهای نجف، کربلا و کاظمین مشرف می شوند.


همدانی اظهار داشت: پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند.


نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشورمان در عراق گفت: گروه های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلا و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند.


وی یادآور شد: با هماهنگی سازمان حج و زیارت، شبکه بانکی و ستاد عتبات دانشجویی در این دوره برای تمامی زائران وام یک میلیون تومانی بانک ملت را در نظر گرفته ایم که نیازی به سپرده گذاری ندارد و سود تسهیلات آن 4 درصد است.


همدانی افزود: بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز برای حضور دانشجویان در عتبات برنامه های فرهنگی گسترده ای را پیش بینی کرده است که از زمان ورود دانشجویان در عراق این برنامه ها کلید خورد.


هزینه سفر زمینی حدود 970هزار تومان و هزینه سفر هوایی حدود یک میلیون و 500هزار تومان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار